Nincs engedélyezve a javascript.
Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Szerző:

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját", hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

• A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ

• A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA

• A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK

• A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM

• A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY

• A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA

• A BIG DATA JELENTŐSÉGE

• AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK

(Nincs értékelés)
7 500 Ft
Klubár:
7 500
Keménytáblás
Szállítás:
1-7 munkanap
Készleten
Kívánságlistára rakom